نوشته شده توسط : شبنم احمدی

نماینده ویستابست ،خرید خوب کیفیت خوب-فاراد پنجره

شرکت ویستابست با برگزاری نشست های تخصصی با نمایندگان مطرح خود ،همکاری خود را با ۱۱۹ شرکت تولید کنندهء در و پنجرهء یو پی وی سی قطع کرد.

در راستای اجرای طرح تعدیل نمایندگان بر مبنای تولید و نصب با کیفیت و استاندارد در و پنجره های یو پی وی سی ،۱۱۹ نمایندهء همکار از ۳۴۱ نمایندهء ویستابست نتوانستند استانداردهای فنی و تخصصی شرکت ویستابست را به دست آورند و به همین دلیل این شرکت ها از فهرست نمایندگان ویستابست خارج شدند. این تعدیل نمایندگان ویستابست در راستای تعهد حرفه ای شرکت ویستابست مبنی بر رعایت حداکثر کیفیت و استاندارد در زمینهء تولید و نصب در و پنجرهء یو پی وی سی انجام گرفته است.

باتوجه به رصد و نظارت دائمی فعالیت نمایندگان ویستابست ، توسط شرکت ویستابست در ابعاد مختلف فنی، تولید و نصب، ازاینرو خرید از نمایندگان ویستابست بهترین گزینه برای مصرف کنندگان عزیز می باشد تا با خیالی آسوده پنجرهء دوجدارهء یو پی وی سی خود را انتخاب نمایند. پنجره upvc دوجداره ای که از نظر تولید و نصب کاملا استاندارد باشد و تمام انتظارات مصرف کنندگان را از یک پنجرهء دوجدارهء UPVC کاملا عایق ، برآورده نماید.

برخی استانداردهای ساخت پنجرهء  UPVCمورد تایید ویستابست

۱)   استفاده از گالوانیزهء با ضخامت ۱.۵ میلی متر با ابعاد استاندارد مورد تایید شرکت ویستابست

۲)   عدم استفاده از گالوانیزهء ۲ تکه و جوش خورده

۳)   فاصلهء پیچ های گالوانیزه از ابتدای پروفیل ها حداکثر ۱۵ سانتی متر و فاصلهء پیچ ها با یکدیگر حداکثر ۴۰ سانتی متر در پروفیل های سفید و ۳۰سانتی متر در پروفیل های قهوه ای

۴)   راه آب برای فریم و سش ( sash) به شرح ذیل لازم می باشد:

–     راه آب فریم در هر لنگه از پنجره باید حداقل دارای ۲ شیار تخلیه از داخل و شیار خروجی نیز براساس طول پروفیل

–      شیار تخلیهء آب برای sash ، هم در ضلع پایین و هم در ضلع بالا باید زده شود.

–      در مولین های افقی نیز مشابه فریم عمل شود.

۵)      نوار های آب بندی از جنس EPDM  و نقشه و کیفیت آن مورد تایید ویستابست باشد. بصورت یک تکه و درز آن در بالا قرار گیرد.

image

باتوجه به مطالب یاد شده می توان این نتیجه را گرفت که خرید از نمایندهء ویستابست بهترین گزینه می باشد:خریدی مطمئن و آسوده . نکته دیگری که مشتریان عزیز پس از انتخاب نماینده باید به آن دقت کنند این است که حتما از پروژه های نصب شده توسط آن شرکت دیدن فرمایند و از نوع شیشهء دوجدارهء مصرفی توسط آن شرکت اطمینان خاطر پیدا کنند، ازین جهت که شیشه دوجداره مصرفی باید به صورت کاملا استاندارد و همراه با تزریق گاز آرگون تولید شده باشد، چون ۸۰% یک پنجره را شیشه دوجدارهء آن تشکیل می دهد، بنابراین نقش بسیار مهمی را در عایق صوت و حرارتی ایفا می نماید.

به طور خلاصه می توان به این نکات اشاره نمود که جهت خرید یک پنجرهء دوجدارهء استاندارد باید :

    پروفیل استاندارد باشد( پروفیل ویستابست)
    تولید استاندارد باشد
    یراق آلات استاندارد باشد (پیشنهاد شرکت فاراد پنجره یراق آلات RoTo  آلمان باشد)
    شیشه دوجداره استاندارد و صنعتی
    نصب کاملا استاندارد به همراه پیچ بولدکس ، فوم پلی ارتان و چسب سیلیکون

شرکت فاراد پنجره از نمایندگان ویستابست این افتخار را دارد که با تکیه بر ۲ اصل کیفیت و خدمات پس از فروش، توانسته است هم در بخش نوسازی و هم در بخش تعویض پنجره، مشتریان بسیاری را جذب خود نماید.شما می توانید با مراجعه به بخش پروژه های انجام شده و بخش مشتریان، از پروژه های نمونه انجام شده این شرکت بازدید نمایید.

منبع: http://www.faradwin.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%88%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d8%b3%d8%aa-%d8%8c%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%da%a9%db%8c%d9%81%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%a8-%d9%81/





:: برچسب‌ها: خرید پنجره یو پی وی سی, خرید پنجره upvc, کیفیت پنجره یو پی وی سی, پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: